Известие

Collapse
No announcement yet.

Интересува ме кой е с фланци на неговата 156-ширина на фланец и гума, впечатления.

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Интересува ме кой е с фланци на неговата 156-ширина на фланец и гума, впечатления.

    Значи, прерових търсачката преди да пусна тая тема, само не съм сигурен дали е за тоя раздел, но понеже е само за 156, я пускам тук. Та имам един специфичен въпрос:
    Карам 15’ джанти на алфа 5/98 - отпред с гуми 205/60/R15 а отзад 205/65/R15 (и не ми жули отзад никъде!!!). За по-стойкаджийска визия/стабилност, като гледам разстоянието между гумите и калниците бих искал да си изработя и сложа метални дистанциращи фланци (напр.10 mm) с втулки за 4те колела, като ги разпробия равномерно по подобие на моделите на МОМО с цел олекотяването им (имам материала, машините, и т.н, после само болтове ще си купя) затова ме интересува кой от вас има сложени дистанциращи фланци на неговата Алфа 156, колко широки са и съответно на какъв размер гуми са сложени и най-накрая има ли жулене в съответния случай (особено на задните колелета, където е по-малко разстоянието от гума до калник) и т.н. Последното питам защото, ако а например карам 195/R15 и ако сложа 10 мм фланци (какъвто размер съм се насочил), малко се обезмисля работата-по-добре да си взема 205 размер гума... Предварително благодаря за информацията, която ще ми даде представа как да постъпя. Само ще помоля да е стегната – брой фланци, дебелина, размер на гума и джанта, впечатления и т.н, за да си направя изводите. Ако пък някой извади и снимки отблизо да видя нагледно, ще съм благодарен.
    Alfa 156 2.0 - ех,
    Lancia Z 2.0i 147hp - ex,
    Lancia Y 1.4LX 80hp -ex
    Още италианки би било мазохизъм и горене пари на клада.

  • #2
    Сложи си 16 ки , Ще изглежда много по добре. Зимните са ми 15 ,разликата е голяма не само във визията ,а и в стабилноста на колата.
    CUORE SPORTIVO 164 +,156 2.4 TI +++, 159 TI +++,Alfa Romeo Arna 1.3 TI
    Fiat Uno Fire,Fiat Tipo Gran Turismo,Fiat Bravo, Fiat Grande Punto, Fiat 1500 Lunga,Fiat 850,Fiat 1300/1500

    Comment


    • #3
      Както казва колегата по добре си сложи джанти с по голямо ЕТ,аз си сложих 17-ки с ЕТ33 и доидоха точно както искаш.Колкото по малко е ЕТ-то джантата влиза на вътре,а по голямо на вън.
      sigpicalfa 156 2.0 TS/звяр на пътя-0886399217

      Comment


      • #4
        Първоначално публикувано от toshko69 Покажи съобщение
        Колкото по малко е ЕТ-то джантата влиза на вътре,а по голямо на вън.
        Обратното е колега
        Alfa Romeo GTV 2.0 16V Twin Spark 150hp
        Fiat Bravo II 1.4 90hp
        sigpic
        Poor is the man whose pleasures depend on the permission of another!

        Comment


        • #5
          да,вярно обратното е,къде съм мислил като съм писал и аз не знам
          sigpicalfa 156 2.0 TS/звяр на пътя-0886399217

          Comment


          • #6
            проблем

            Значи, за да не пускам нова тема, да се оплача - в петък както си карам, се чупи биела, пръска блока - и в картера гледам туршия....на 2 седмици кола, прегледах всичко дето можеше да се прегледа по тая кола, и мн ясно, не съм отварял двигателя, минах към 800 км без проблем, и изведнъж... със 170 бръмча, почна да спада мощността и угасна. Изчаках 5 мин, запалих пак, почна да се чува чукане като ЮМЗ на добруджански студ, минах така 2-3 км докато хвана отбивка на магистралата и дотам... Теглихме се 60 км на изгасена кола и сега като видях каква леш е вътре ще обикалям утре да търся друг блок с буталата, сегменти и т.н. Майстора ми вика че главата няма да сменяме. Имал съм сума ти коли ама за късмет ли никога не съм сменял двигател и идея си нямам какво ще трябва да правя сега, ама да видим.Жал ми е за колата че е хубава, ама...
            Alfa 156 2.0 - ех,
            Lancia Z 2.0i 147hp - ex,
            Lancia Y 1.4LX 80hp -ex
            Още италианки би било мазохизъм и горене пари на клада.

            Comment


            • #7
              Първоначално публикувано от adv_petrov Покажи съобщение
              Значи, за да не пускам нова тема, да се оплача - в петък както си карам, се чупи биела, пръска блока - и в картера гледам туршия....на 2 седмици кола, прегледах всичко дето можеше да се прегледа по тая кола, и мн ясно, не съм отварял двигателя, минах към 800 км без проблем, и изведнъж... със 170 бръмча, почна да спада мощността и угасна. Изчаках 5 мин, запалих пак, почна да се чува чукане като ЮМЗ на добруджански студ, минах така 2-3 км докато хвана отбивка на магистралата и дотам... Теглихме се 60 км на изгасена кола и сега като видях каква леш е вътре ще обикалям утре да търся друг блок с буталата, сегменти и т.н. Майстора ми вика че главата няма да сменяме. Имал съм сума ти коли ама за късмет ли никога не съм сменял двигател и идея си нямам какво ще трябва да правя сега, ама да видим.Жал ми е за колата че е хубава, ама...
              Свари ли поне секс да правиш в нея, че беше обявил че е на дневен ред......иначе терсене е това, ей така излиза лошото име на ТС двигателите......
              "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
              F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

              Comment


              • #8
                за алфата

                ооо,да-в това отношение съм горд с алфата, няма такъв дразнител и много ми се кефят заради нея, и затова се надявам да се оправи без да даде някой друг проблем впоследствие... Ами един приятел ми каза че при голяма скорост при тия мотори имало обедняване на сместа подари софтуерен проблем, ама колко е вярно... Аз си мисля че стана заради маслото, беше малко над минимума преди да тръгна, но не разбирам много все пак.
                Alfa 156 2.0 - ех,
                Lancia Z 2.0i 147hp - ex,
                Lancia Y 1.4LX 80hp -ex
                Още италианки би било мазохизъм и горене пари на клада.

                Comment


                • #9
                  Абе не знам дали е заради маслото, но според мен е изписано много по темата....Нормално е при високи обороти и продължителното им поддържане, ако колата е без чип да "роди", както е станало и при теб.
                  Ясно, че в тоя форум - слаб пияч, бияч, ебач и слаб шофьор няма, ма нема смисъл да се фалим..

                  FIAT Coupe 16VT
                  Alfa Romeo 156 SW 1.9 JTD

                  Comment


                  • #10
                    Първоначално публикувано от digitalundgrd Покажи съобщение
                    Абе не знам дали е заради маслото, но според мен е изписано много по темата....Нормално е при високи обороти и продължителното им поддържане, ако колата е без чип да "роди", както е станало и при теб.

                    затова сега си слагам манометър и тирмометър на маслото
                    обаче все пак 170 км/ч не е висока скорост за този мотор
                    колко време я поддържа? как се случи?

                    Comment


                    • #11
                      Първоначално публикувано от alvanovo Покажи съобщение
                      затова сега си слагам манометър и тирмометър на маслото
                      обаче все пак 170 км/ч не е висока скорост за този мотор
                      колко време я поддържа? как се случи?
                      слаби са биелите на алфите и може да се случи на всеки,важно е да я усетиш на време и да не я караш докато не ги смениш
                      sigpicALFA ROMEO 156 1.8TS ex
                      ALFA ROMEO 2.0JTS ex
                      ALFA ROMEO Crosswagon Q4
                      Продавам Алфи на части!

                      Comment


                      • #12
                        за проблема

                        Ами първо от София до Варна си дойде перфектно, на магистралата даже си я натисках 150-160, 500 км се държеше перфектно, даже ми даде много нисък разход на гориво, което бе приятна изненада (понеже имам ланча Z 2.0i 147 коня турбо бензин и ми гълта 10). Бързо набира, подържа мощност и изпреварването е песен. Въртях 1 седмица във Варна, никакви проблеми. Та като стъпих за насам на магистралата, 160-180, 140, после пак 160, там някъде, никакви проблеми, движих се около половин час и окоtо постоянно на температурата на маслото. И изведнъж почна да маналя мощност, спря и така. Като отворихме двигателя и отдолу картера, и отгоре, навсякъде силикон, ама мъжката (знам че слагат черен заводски, ама то някой се е олял). Значи е преправяно нещо колкото да се продаде. В момента се разваля главата да видим по нея дали има проблем и нужда за пилене. Ще прегледаме всичко и ще я оставим готова да чака двигател от Германия. До 2 седмици се надявам да я оправим, че ми се реве и нямам желание за нищо-хубава кола е и си заслужава.
                        Alfa 156 2.0 - ех,
                        Lancia Z 2.0i 147hp - ex,
                        Lancia Y 1.4LX 80hp -ex
                        Още италианки би било мазохизъм и горене пари на клада.

                        Comment


                        • #13
                          Абе човека нали беше питал за фланци, кво му стана с темичката...

                          Comment


                          • #14
                            първо за фланците /трябва да ги правиш на координат/защото в противен случай бие на умиране,но си поддържам мнението че с джанта ще е по добре.За проблема с мотора имало да става закърпена е за продаване както сам каза УСПЕХ в ремонта и много безаварийни километри след това
                            sigpicalfa 156 2.0 TS/звяр на пътя-0886399217

                            Comment


                            • #15
                              Колеги,мисля да сложа фланци 10мм на четирите колела,понеже си нямам идея ме интересуват плюсове и минуси от интервенцията.Аз търся предимно външен вид,с 17-ки съм стандартният размер гуми.
                              Става въпрос за ето тези:http://www.ebay.co.uk/itm/ALLOY-WHEE...item460976be0b
                              Alfa Romeo 156 2.4 JTD 2003 г 150+sigpic

                              Comment

                              Working...
                              X